CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 7, 2011

Folks...!

after trying so hard, mcm ngah exam plak kan...haha..feeelin extraordinary after my blog been repaired a while ago...nothin much juz touch2 n tukar2 layout so iniler  hasilnye...
simple n satisfied...i hope..ngee
tujuan ak m'blogging ni bkn nk ppopular tp sbg extension for express my feeling in mine view..
so no hard feelin k if i wrote smthng not nice although i'll not write it on here..
heheh...gedix...


a few days ago, my gedix gf (tasya,bain,paie,az n me talks bout AZAM 2011 memndgkan skrg kte sume in a new environmnet of 2011..well after talked a lot,they ask each of every1...well sume of coz byk listnye msg2..n when my turns,ngan honest jujur n wat muke x brslh,i ckp (hehe,kte x list pn lg)..ish2 xptt kn?then ble mlmnye, i open up my diary,then guess what??? actually i already list it down my azam 2011 nie...how come ler den leh lpe ni?? dlm kesengihan melayan diary i, i tambah ler lg list of AZAM..after pnuh lg 1 page, then cloze book n tarik my blanket bucuk...(nk tido ler..xgheti??)heheh
well byk sbnrnye AZAM thn nie compared ngan laz sem n i'm gonna make it to fulfill my AZAM...
ASHEE BASYAH!! smpi sni jer dlu k...pnt plak menaip..lenguh tp hav fun...


p/s: to azim n paie,sory xdpt g bkt cerakah arini....next time kte xkn tolak lg...def!! ngee insyaAllah..

till then.
munckin...

0 expression:

Post a Comment